Adviseren vanuit jouw expertise

Categorieën: Alle trainingen, Soft skill

Doel

Yxion Academy wil de deelnemers een bredere basis meegeven in Consultancy Vaardigheden. Om als Yxion medewerker bij de klant succesvol te kunnen opereren zijn een aantal zaken belangrijk. Je moet je aanpassen aan de klant, maar tegelijkertijd ook positief onderscheiden. Jouw aanwezigheid bij de klant moet toegevoegde waarde bieden. En je moet je neerzetten als een expert in jouw vakgebied, die ook nog eens benaderbaar is. De training bestaat uit 8 modules en in elke module worden 2 vaardigheden getraind. De rode draad van alle modules is het Yxion-gevoel: wat maakt een Yxionner nou anders dan de medewerkers van de klant?

Doelgroep

Alle medewerkers die vanuit Yxion gedetacheerd worden

Leerdoelen

  • Beter leren luisteren zonder direct in oplossingen te denken
  • De klantvraag vertalen naar een concrete oplossing
  • Intercollegiale consultatie: twee weten meer dan één

Theorie, discussie en rollenspelen worden gecombineerd met praktische opdrachten, waarbij de nadruk zal liggen op praktijkvoorbeelden van de deelnemers.

Programma

  • Jouw rol als Yxion medewerker bij de klant
  • Adviseren vanuit jouw expertise
  • Actief luisteren
  • Succesvol Communiceren
  • Intercollegiale consultatie


Week 15 & 16 - 13 & 20 april 2021
Week 38 & 39 - 21 & 28 september 2021

Aantal deelnemers

10

Reageer

Yxion BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close