Prof. Uitstraling & Dagelijks onderhandelen

Categorieën: Alle trainingen, Soft skill

Doel

In samenwerking met Star Vitality wil Yxion Academy de deelnemers een bredere basis meegeven in Consultancy Vaardigheden. Om als Yxion medewerker bij de klant succesvol te kunnen opereren zijn een aantal zaken belangrijk. Je moet je aanpassen aan de klant, maar tegelijkertijd ook positief onderscheiden. Jouw aanwezigheid bij de klant moet toegevoegde waarde bieden. En je moet je neerzetten als een expert in jouw vakgebied, die ook nog eens benaderbaar is. De training bestaat uit 8 modules en in elke module worden 2 vaardigheden getraind. De rode draad van alle modules is het Yxion-gevoel: wat maakt een Yxionner nou anders dan de medewerkers van de klant?

Doelgroep

Alle medewerkers die vanuit Yxion gedetacheerd worden.

Leerdoel

Hoe ziet een Yxion medewerker eruit en hoe gedraagt hij zich bij de klant? Wat maakt een Yxionner nou anders dan de medewerkers van de klant? En hoe onderhandel je over standpunten of jouw planning?

  • Bewustwording van het belang van een professionele uitstraling
  • Het leren herkennen van onderhandelingsmoment en het ontwikkelen van vaardigheden om succesvol te kunnen onderhandelen

Theorie, discussie en rollenspelen worden gecombineerd met praktische opdrachten, waarbij de nadruk zal liggen op praktijkvoorbeelden van de deelnemers.

Programma

  • Wat kun jij doen (meer) professionaliteit als Yxionner uit te stralen?
  • Wat zijn punten waarover jij kunt/moet onderhandelen?
  • Hoe stel jij je op? Hoe ga je het gesprek aan?
  • Het bewaken van belangen van jezelf, Yxion en de klant

De training vindt plaats in week 45 & 46 - 9 & 16 november 2021

Aantal deelnemers

10

Reageer

Yxion BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close